HomeHome  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  Log in  

Share | 
 

 WHO MISSED ME??? lol

Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4
AuthorMessage
brit0813

avatar

Number of posts : 88
Age : 29
Registration date : 2007-08-10

PostSubject: Re: WHO MISSED ME??? lol   Tue Aug 14, 2007 10:20 am

and then partying with all you girls, and hopefully fd! wooot gonna be some good times

and if theres a show in montreal! omg that would be sweet
cuz isnt the drinking age 18 in quebec?
haha cuz im 18 hahaha, so if it is, we can drink with fd in a bar after a show! wooot!
Back to top Go down
View user profile
TaShA

avatar

Number of posts : 231
Age : 30
Localisation : Just outside Oshawa Ontario
Registration date : 2007-07-27

PostSubject: Re: WHO MISSED ME??? lol   Tue Aug 14, 2007 10:22 am

lmao yea it is 18 there
Back to top Go down
View user profile
brit0813

avatar

Number of posts : 88
Age : 29
Registration date : 2007-08-10

PostSubject: Re: WHO MISSED ME??? lol   Tue Aug 14, 2007 10:23 am

woooooooooot!!
so if they play in a bar
I can drink
and buy them all shots
and we can get messy with themm!
wooo!
then I can make Jere mine lol Razz
Back to top Go down
View user profile
TaShA

avatar

Number of posts : 231
Age : 30
Localisation : Just outside Oshawa Ontario
Registration date : 2007-07-27

PostSubject: Re: WHO MISSED ME??? lol   Tue Aug 14, 2007 10:28 am

lmfao!!!!
<3
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: WHO MISSED ME??? lol   

Back to top Go down
 
WHO MISSED ME??? lol
Back to top 
Page 4 of 4Go to page : Previous  1, 2, 3, 4
 Similar topics
-
» Missed release dates
» SCANDAL @ NENA - Nichts Versäumt (Nothing Missed)

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: General-
Jump to: